David Silva a City-é

2010.06.30. 13:13

Most már hivatalos, hogy a 24 éves éves támadó középpályás a nyártól a City játékosa lesz.

David Silva jelenleg a Vb-n a spanyol válogatottat erősíti, így az kötelező orvosi vizsgálatokra még nem került sor, de a Manchester City és a Valencia , illetve a City és a játékos már megegyeztek. Ezek alapján D. Silva 4 évre fog aláírni, az átigazolási ár kb. 30 millió fontra rúg a lapok szerint.

"Először is szeretnék köszönetet mondani a Valencia-nak, a szurkolóiknak, a csapattársaimnak és a stábnak. 6 évet töltöttem el a Valencia-nál, ők faragtak belőlem futballistát, mindig is egy jó emléket fogok őrizni a klubról." - nyilatkozta Silva.

"Eljött a megfelelő pillanat, hogy új kihívást keressek, örülök, hogy a Man City-nél játszhatok a PL-ben. A PL a világ egyik legjobb bajnoksága, a City-vel pedig sikereket és trófeákat szeretnék nyerni."

"Többször reménykedtem már abban, hogy a City-hez igazolhatok, izgatott vagyok a jövőmmel kapcsolatban. A City egy remek klub, nagyon jó játékosokkal, és óriási ambíciókkal, nagy tervekkel. Fontos szerepet szeretnék betölteni a klub történelmében."

"Az elmúlt időszakban rengeteg spekulációt lehetett hallani rólam a brit és a spanyol médiában is, de most a Világbajnokságra kell koncentrálnom. Ezért is jó, hogy az ügynökeim intézték az ügyeimet, így én csak a válogatottal foglalkozhattam."

Roberto Mancini is kommentálta az új szerzemény érkezését.

"Úgy gondolom, hogy David Silva az egyik legjobb középpályás Európában, remélem fontos játékosa lesz a City-nek."

"Nagyon örülök, hogy leigazoltuk, komoly hatással lehet a Man City-re. A leigazolásával megmutattuk a világnak, hogy képesek vagyunk a legjobb játékosok közül is igazolni, és ezzel versenybe szállni a PL győzelemért. A játékosok látják, hogy mi történik a City-nél, és mekkora ambíciókkal történik mindez, és részesei akarak lenni."

"Remélem jól szerepel a spanyolokkal a Vb-n, majd csatlakozik a felkészülési időszakban hozzánk, hogy a PL rajtjára készen álljon. Izgatottam várom, hogy a City csapatában játsszon."

(mcfc.co.uk)

A bejegyzés trackback címe:

https://mancityfc.blog.hu/api/trackback/id/tr632120757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

double 2010.06.30. 13:27:14

hip hip hurrá:DD

ennek nagyon örülök, és egész gyorsan meg volt, nem húzódott heteken át, és itt lesz már a felkészülési szezonban, nem pedig augusztus 31-én esik be...

drága volt, de sztem megérte, persze majd csak utólag fogja ezt bizonyítani (vagy cáfolni)

Valencia alapembere volt, Villa mögött volt előkészítő, nekünk is pont egy előkészítő kell, remélhetőleg fog tudni élni a lehetőséggel

de ha 30 millió font is volt, akkor most Berbatov 30 millióért, vagy David Silva 30 millióért?:DD

Ireland7 · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.06.30. 14:06:47

@double: nem tudom mennyire fog feküdni nek a PL kemény stílusa, de ha könnyen veszi a váltást, és át tud állni majd, akkor nagyon beválhat

végül is Torres is úgy volt anno, hogy a PL-ben nem fog annyi gólt lőni, mint az Atletico-ban, és kinőtte a legjobb csatárra magát, megizmosodott stb.

a váratlan húzásaira, passzaira nagy szükség lesz, ehhez viszont jól össze kell még szoknia a társakkal...
(ha viszont túl sok új játékost veszünk, akkor megint ezzel fog telni az idő, hogy össze kell érniük, én pl. a Yaya +Milner duóból, max. az egyiket venném már csak meg, vagy akár egyiket sem)

Jared23 2010.06.30. 14:26:13

wow, ez nagy fogás lehet

korábban mintha akarta volna őt a Chelsea és a MU is, tehát ha ők úgy gondolták, hogy elég jó a PL-hez, akkor nekünk sem kell aggódnunk

(Robinho-val sem lenne sok gond, mert oké, hogy nem a legideálisabb a PL faragós stílusához, de mentálisan sincs rendben, nem igazán rendelte alá magát a csapatnak...)

hajrá Silva, élmény lesz nézni a játékát remélem

Kranczy 2010.06.30. 15:20:55

Minden góljánál meg kell innunk egy szilvát mától! ;)
Örülök, hogy a kisgyerek hozzánk jött.
Rengeteg sikert kívánok Neki!!!

ManCity_Fun 2010.06.30. 16:11:24

Igazából nemsok Valencia meccset láttam életem során és nemsok spanyol válogatott meccset ,mivel nem vagyok oda a spanyolokért !! A youtube-on viszont néztem éshát sztem jó lessz ,énis nagyon szorítok neki !! Sztem még megvehetnénk balhátvédnek Contentraot,csatárnak Dzekot vagy egy másik csatárt ,mert gondolom RSC elmegy és ennyi elég is lessz ,vagyis én hoznék még védoket ,de kár ezen agyalni,nemfognak jonni ... :D sztem nemkell Milner és Yaya bár Yayát már biztosra vehetjuk !! Am volt szerencsétek a sok irigy ellendrukkerekkel ... ? :D

Richards 2010.06.30. 16:18:49

nagyon örülök neki, csak nehogy úhy járjon, mint Robinho

keméyn lesz neki a PL elsőre, az tuti, azért a spanyol gyengébb csapatok védelme tiszta átjáróház, itt emg van, hogy egy Stoke ellen is vért kell izzadni stb.

de hajrá, remélem jól jártunk vele

go City!

Vladi Weiss 2010.07.01. 17:19:32

Ballábas, technikás játékos, kíváncsian várom én is, hogy mit alakít majd. Spanyol válogatottba alig fér be igaz Fabregas-ra is érvényes ez, de a Valencia-nál remek párost alkotott Villa-val.

Hajrá City!
süti beállítások módosítása