It’s a roller coaster. Gondoltam, hogy lesz 1-2 új igazolás a nyáron, de azt nem, hogy Mancini fogja az egészet, és a rendelkezésre álló pénz segítségével teljesen átépíti a keretet, és ezzel együtt a csapatot. Pontosan azt teszi, amit Hughes tavaly nyáron, de már van valamiféle alap tavalyról, és az igazolások minősége is jobbnak tűnik idén. Hogy valóban azok is lesznek, az majd kiderül. Két út volt: a tavalyi csapatot továbbfejleszteni, 1-2 jól irányzott igazolással megerősíteni, bízva abban, hogy a tavalyi 5. hely lehet jobb is, építve a stabil elemekre, nem olyan sokat költve viszonylag. Ez a lassabb, de biztosabb út. A másik a gyorsabb, de sokkal kockázatosabb út. Hughes bele is bukott. Most pedig Mancini is olyan terheket vállal magára, amit lehet nem fog elbírni. Az eddigi 4 érkező (Boateng, Silva, Yaya Touré, Kolarov) és még nagyjából két lehetséges érkező (Milner és Balotelli) egyértelművé teszik, hogy Mancini a saját embereivel akar dolgozni, az ő taktikájához megfelelő embereket hozza a csapatba.
 
A tovább után az érkezőkről, távozókról, no meg pár szóban a blogról is az első részben. (Az előttünk álló szezonról, célkitűzésekről pedig majd a második részben kb. 3 napon belül.)
 

Az érkezők

Még az elmúlt szezon végén írtunk egy posztot (A nyári átigazolások 05.18.) , hogy kiket kéne esetleg igazolni, milyen posztra pontosabban, és jó volt elolvasni utólag is, hogy kicsit naivak voltunk, illetve nem gondoltunk ekkora változásokra. Pl. írtuk azt, hogy „Bridge pedig mind védekezésben, mind támadásban leszerepelt a balhátvéd poszton. Talán az első dolgunk lenne, ha Mancini helyében lennénk, hogy egy megfelelő balhátvédet szerezzünk.” Kolarov. Pipa.
 
Na meg ezt: „Középpályán egy támadó középpályásra van szükség, aki lehetőleg bírja az angol ritmust, iramot, keménységet, és emellett kellően kreatív. Ireland-ról azt hittük, hogy ezt tudja a tavalyi idény alapján, de idénre elfelejtett mindent szinte sajnos. Sok név forog a lapokban: Gourcuff, Hamsik, Silva stb., nyáron eldől, hogy ki fog érkezni.” Silva. Pipa.
 
(Boateng is pipa végül is, de hát róla már korábban lehetett tudni, hogy jönni fog.)
 
De eszünkbe nem jutott volna, hogy Barry, De Jong, Vieira mellé még Mancini kinézi magának Yaya Touré-t. Vagy akár Milner-t. Illetve Tevez, Adebayor, RSC + Robinho, Jo, Caicedo, Bojinov helyett jönni fog az olasz fenegyerek, Balotelli. Márpedig ez a 3 (nem várt) igazolás mutatja, hogy lényegesen más játéka lesz a csapatnak. Na, nem mintha Kolarov, vagy Silva nem dobna nagyot az egészen.
 
Még nem lehet készpénznek venni az Milner és Balotelli leigazolását, de inkább valószínűbb a dolog, mint nem. De akkor nézzük meg közelebbről az új érkezőket, felfedezhető egy nagy hasonlóság, és Mancini nem olyan régi interjúja ezt alá is támasztotta rendesen.

Boateng: fiatal, stabil hátvéd, van szeme a játékhoz, fejben nagyon erős, technikailag sem ügyetlen, tud a védelem minden posztján játszani, talán középen a legjobb.
 
Kolarov: jó korban van (24), mentalitása remek, nyerni akar, nem igazán ismer ellentmondást, kemény a stílusa, és nem kis plusz skill, hogy pokoli bombái vannak. Mondhatni távoli szabadrúgás-specialista. Balhátvéd, de az egész balszélen bevethető. Szeret becsatlakozni a támadásokba.
 
Yaya Touré: (nálam a legnagyobb nyári vétel, tőle várom az igazi csodát mondhatni), alapvetően védekező középpályás, de a támadó kvalitások sem hiányoznak belőle. Magas, erős, jól fejel, ezt le sem kell írni, emellett összehasonlíthatatlanul többet hozzá tud tenni a támadásokhoz, a játék szervezéséhez, mint Barry vagy De Jong. Egyszerűen mer távolról lőni, nem is rosszul, mondjuk ezt sem kéne külön kiemelni, ha nem ismernénk De Jong-ot vagy Barry-t, főleg támadásoknál. Illetve alaptagja volt a 6 trófeát nyerő csoda Barca-nak 2 éve.
 
David Silva: balszélső, jobbszélső, támadó középpályás, kicsit hátrébb, kicsit előrébb a csatár mögött, alapvetően nagy munkabírás, kreatív, remekül passzol. Olyan játékos, aki meccseket tud eldönteni.
 
(Milner: angol játékos, riválistól érkezne, ezért baromi drága, hát még a City-nek. Az év fiatal játékosa volt a PL-ben, mindkét lábbal jól passzol és lő, szélen is bevethető, de akár középen is elvégzi a piszkos munkát, box-to-box középpályásként is használható, óriási munkabírással rendelkezik, illetve elég erős testalkatú. Tapasztalt PL játékos, és még csak 24 éves.
 
Balotelli: 19 éves, ghánai génekkel megáldott olasz támadó, potenciális világklasszis/megye II-es futballista. Ez attól függ, hogy mit hoz ki magából. Mennyire fogja komolyan venni magát és a lehetőségeit a következő években, vagy pedig továbbra is csak a lazulás, az elviccelt tréningek, a balhék, majd a Serie C-ben levezet 24 évesen. Vagyis ÓRIÁSI LUTRI. Én nem venném meg éppen emiatt 20+ millió fontért. De Mancini elkötelezett, akarja az olaszt, ő nála debütált anno az Inter-ben, ő ismeri, és gondolja azt, hogy majd megbirkózik vele. Övé a felelősség is. Ha bejön, óriásit kaszálunk vele. Ha nem, akkor csak a gondok lesznek vele, csapatmorált is rombolhatja stb. De visszatérve a lényegre, csatárt is tud játszani, illetve mindkét szélen bevethető, hihetetlen technikás, távoli lövései életveszélyesek, s amikor van kedve a játékhoz, bámulatos dolgokra képes és igenis hasznos. (Robinho is.) Ráadásul magas, erős, ránézésre is félelmetes, nem lenne gondja a PL stílusával. (Na ennyivel lehetne kb. jobb igazolás, mint Robinho.)
 
Megpróbáltam kiemelni mind a 6 játékosnál a multifunkcionális lehetőségeket. Szinte egytől egyig minden új játékosunk (és leendő játékosunk) minimum 2 poszton tud (jól) játszani, vagy akár még többön. Ez nem véletlen, Mancini direkt rájuk utazott, illetve még Dzeko-ra is, de rá is igaz ez valamennyire. És még idevehetjük Adam Johnson-t is, aki mindkét szélen bevethető. Ebből adódóan még értékesebbek ezek a játékosok egy adott keretben. A 25 fős keret okozta akadályokat így lehet igazán áthidalni, hogy minél több olyan játékost sűrítünk össze benne, akik több dolgot tudnak egyszerre.

A távozók
 
Egy pillanatig nem volt meglepetés Benjani, Sylvinho, Bojinov, Garrido távozása. Petrov csapatváltása is borítékolható volt, miután a szerződése lejárt év végén. A fenti 5 játékos egyike sem volt már meghatározó a keretben, sőt Benjani és Bojinov-ra még úgy sem volt szükség igazán, hogy csak 3 csatárunk volt tavasszal. Bojinov-ban sokkal több lehetett volna, de a sérülések teljesen megpecsételték a City-nél töltött időszakát. Sylvinho és Garrido Kolarov érkezésével váltak feleslegessé, bár a brazil veterán már korábban elbúcsúzott a klubtól. Petrov pedig játszani szeretett volna, nem pedig padozni, hiszen 1-2 jó év esetleg még van benne, de Bellamy, Adam Johnson és most már Silva is használható a balszélső poszton, vagy akár Kolarov is. Még kevesebb játékidőt kapott volna Petrov. Azért 1-2 gyönyörű játék és gól megmarad tőle azért. Pár fiatal játékos pedig kölcsönbe távozott eddig, mint p. Ball, Clayton, Trippier, Nielsen.
 
Rajtuk kívül még biztosan várható pár játékos távozása. Kétséget kizáróan a 3 legnagyobb név ezekből Bellamy, Ireland és SWP.  Sztem minimális City drukker van, aki ne szeretné ezt a 3 játékost, vagy legalább az egyiket.:) Bellamy-ról mindig azt halljuk, hogy mekkora köcsög, nagyképű barom, de aki hétről hétre látja, az tudja, hogy megszakad a pályán, nem áll le, néha neki sem megy a játék, de mindent belead, abszolút pozitív a mentalitása. A szezon egyik legjobbja volt tavaly. Nála is a keretben elfoglalt helye, és a játékidő az, ami kérdéses. Nem lenne szabad elengedni sztem, bár ez mind a taktikától függ. Maximum 2 éve van még a profi futballban nagyjából, és az sem a legmagasabb szinten, sorozatterheléssel. Viszont Bellamy is multifunkcionális, hiszen nemcsak szélsőként vethető be, hanem csatárnak is, sőt (hisz ez utóbbi az igazi posztja). (Spurs, Everton, Celtic érdeklődik utána.)
 
Ireland más történet, ő saját nevelés, kreatív, látványos focit játszó, közönség kedvenc játékos, a maga minden (mentális) problémájával együtt. Rémisztően gyenge szezonja volt. 2001 óta van a City-nél, mondhatni „old school” játékos, pedig csak nemsokára lesz 24 éves. Nagy esély van a távozására, éppen a Milner-deal keretén belül kerülhet az Aston Villa-hoz.  Itt nehéz ítéletet mondani, mert reálisan nézve Ireland tavaly sem kapott sok esélyt, amiket kapott azokkal meg nem élt. Idén lehet, hogy még kevesebb meccsen bizonyíthatna. Pedig ha még 1-2 évig padozik, akkor nem lesz belőle sosem állandó jó teljesítményt nyújtó játékos.
 
SWP is bizony „veszélyben van”, hát ő is kapott hideget, (m)eleget. Egyszer már elhagyta a City-t, amikor a  Chelsea-hez igazolt 25 millió fontért, akkor az nagy érvágás volt, viszont óriási pénz állt a klubhoz. És hogy változik az idő, most már az a pár millió font nem számítana, amit kapnánk érte. És még azt sem mondhatjuk, hogy a csapat gyengébb lenne nélküle. Viszont egy szintén saját nevelésű játékostól kellene megválnunk. Aki azért még így vagy úgy, de kötődik a klubhoz. De az ő helye is kérdéses, tavaly már Johnson is kiszorította, most pedig egyelőre úgy tűnik, hogy Johnson sem fog annyit játszani talán. (Liverpool és talán az Arsenal vinné.)
 
(Ráadásul SWP-nél, ahogy Ireland-nél is ott van az, hogy nem tudnak több poszton játszani, míg az új igazolások mindegyike tud. Ireland láthatóan nem érzi jól magát, egy védekezőbb, kötöttebb szerepben a középpályán, szélen szintén nem igazán bevethető, legjobb szezonjában rengeteg szabadságot kapott Hughes-tól, ahogy Robinho is, viszont nem biztos, hogy ez nem ment a csapat rovására is egyben. Ilyen szerepköre biztosan nem lesz, ha marad. SWP szintén zenész, jobbszélen tud alkotni jobb napjain, de balszélen már el van veszve, tipikus gyors szélső, de ha nem tud hatékony lenni folyamatosan, akkor nincs hasznára a csapatnak. Tavaly is legtöbbször csak a kontratámadásokban tudott érvényesülni, amikor építhetett a sebességére és arra, hogy nem jutott rá külön védő. Felállt védelem ellen már más a helyzet.)
 
És akkor van még Robinho, aki önmagában egy szappanopera, hát még a körülötte lévő találgatások. RSC, Jo, Caicedo-ról már nem is beszélve. Konkrét helyzet elé állította a csapatokat az új 25 fős keretlétszám, ezért 3 héten belül kemény döntéseket kell meghozni. Ireland7 nemrégen leírta az erről szóló posztban, hogy miként lehetne megoldani komoly áldozatok nélkül (Bellamy, Ireland stb.). Sztem lesznek sajnos áldozatok, nem is egy.    
 
 
Végül akkor a blogról. Nyáron nagyon keveset frissültünk, azt is igazából Ireland7 jóvoltából, ennek 1 oka van, az időhiány. Ketten vagyunk és én sajnos nagyon nem értem rá, nemcsak a blogolásra, hanem másra sem, nyári meló, költözködés (az új helyen a net bevezettetése), bébiszitterkedés testvéremnél (ingyen!:D), nyaralás, bulizás, na meg még korábban a VB stb. Ezek elvitték az időt, Ireland7-nek nagyjából hasonlóan. Amit ígérhetünk, hogy szeptembertől fogjuk megpróbálni ismét a rendszeres írásokat, bár lesz pár változás, megpróbáljuk aktívabbá tenni a blogot a részünkről, kevésbé koncentrálni a hosszabb írásokra, mint ez a mostani:), meccsösszefoglalókat is rövidebbre venni. Sajnos a tippjáték is megszűnik, pusztán anyagi okokból, szóval akik tavaly hasznot húztak belőle, azok örülhetnek.:) Akik nem, azok biztos nem érdemelték meg.:)  (Azért pár 10 ezres ki lett osztva emlékeim szerint, és többek előtt ott volt az esély erre legalább..:D) Azért csak szeptembertől, mert aug. 20. és 31. között egyikőnk sem lesz net közelben igazán (nyaralás, illetve gólyatábor, annak minden szervezési feladatával együtt…), így ekkor nem fog frissülni a blog. (Liverpool, EL selejtező visszavágó, és a Sunderland meccs esik ebbe bele.)
 
A poszt II. része 2-3 napon belül fog kikerülni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mancityfc.blog.hu/api/trackback/id/tr642209712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jared23 2010.08.09. 16:42:19

wow, elég hosszú lett:)
és ez még csak az első rész...

hasonlóan látom én is, bár 1-2 helyen nem értek egyet, tavaly nem volt rossz a csapat, de elég jó sem, ez leszűrhető a sok baki szintű meccsből, ahol ténylkeg bakizni kellett, meg leblokkolni teljesen, hogy ne nyerjünk, ne szerezzünk pontot
ez sokszor egyéni hiba volt, sokszor az összeérés hiánya, nem tudtuk csapatként korrigálni a hibákat

támadások is leginkább egyéni megoldásokon alapultak, ziccerig minimális helyzetet dolgoztunk ki, hanem vmi egyéni megoldásból volt gólt legtöbbször

középről a kreativitást hiányzott, a hátvédektől az, hogy fel merjenek menni, ahogy Maicon vagy Ramos vagy Evra stb.
ők is elvégzik a védekezést, de mellette baromi veszélyesek is az ellenfélre
Kolarov-ban érzem én is ezt most, ez a lehetőség benne van a szerb védőben

Yaya+Milner+Silva leigazolása meg azt hivatott szolgálni sztem, hogy ne legye a középpálya annyira semmilyen és védekező
De Jong és Barry remek játékosok, de tényleg igaz, hogy ezt amit ők tudnak, ezt tudja Yaya Touré is meg Milner is, de ők még a támadásokból is kiveszik a részüket, szóval ez a multifunkciós dolog nagyon ül, tényleg benne lehetett a pakliban, hogy tipikusan ilyen játékosokat keres Mancini

Balotelli nálam is kérdőjel egyelőre, sztem ember nincs aki meg tudná mondani jelenleg, hogy jól járunk vele, vagy rosszul...

Robinho-ra is mondták, hogy nem fog beválni, meg Tevez-re is( a MU tartalékcsatára stb.), aztán 2 teljesen különböző kimenetel...

SWP-t nem tudom sajnálni, amikor szemem előtt van a kép, hogy fut, már majdnem elesik, mert úgy fut:D, aztán csel helyett egyszerűen belevezeti az ellenfélbe a labdát, baszik visszafutni, és helyzetet alakít ki az ellenfél egy ilyenből
ahelyett, hogy egy csellel, vagy máshogy becsapná az ellenfelét, és betekerné pontosan, lőne vagy bármi:D
másrészt nálam sem lenne kezdő SWP
pl. Petrov nem volt semmivel sem kevesebb, mint SWP pedig a bolgár nagyon sérülékeny és idősebb is nála

ez a brazil Jo vagy Jó meg lehet bejátszotta magát a 25ös keretbe:D, mindig talált 1 gólt az elmúlt meccseken, de nem tudom, hogy érdemes az egyik helyet neki adni hiszen nagyon be kell osztani minden helyet

Jared23 2010.08.09. 16:44:34

a legfrissebb hírek szerint Given távozik, ha nem ő lesz a kapus a Spurs ellen, erről tudtok vmit?
ha igen, írjátok meg, mert ez annyira fel tudja baszni az agyamat, hogy van 2 remek kapusunk, de még ebből is balhé lesz

(tényleg már csak Robinho kell, hogy nyivákoljon meg Balotelli-től pár balhé, és kész a City Comedy a szezonra:D)

Jared23 2010.08.09. 16:51:09

no hova tűnt a kommentem?

man city 2010.08.09. 18:11:46

nagy történések vannak, M. O'Neill lemondott a Villa-nál:D
rá lesz verve a balhé a City-re, figyeljétek meg:)

valszeg az amcsi elnök a Villa-nál nem adott neki elég pénzt az átigazolásokra, esetleg a Milner-ért betervezett pénzt nem költhette el és ezért mondott le, de hát tök mind1
Moyes a következő?:D

::::::::::::::::::::::::

na de a cikkhez

- nem tudom mit féltek Balotelli-től, Vieira is mondta ma vagy tegnap, hogy nem lesz vele gond
mert ha lenne, akkor úgy megveri, hogy rendet tanul majd:DDD
másrészt brutálisan jó a srác, lehet beszaratja a PL védőket, a többiek meg kihasználják a helyzeteket

-Ireland: hát ez a baj vele, hogy fejben gyenge, és nem konzisztens a teljesítménye, még amikor nagy szezont futott, akkor sem volt eléggé konzisztens a teljesítménye, meccsekre eltűnt, nem érzem benne, hogy a hátára tudná venni a csapatot bármikor is, sőt, ezt a megerősített csapatot meg főleg nem
(2 éve még 10.-ek voltunk ugye, most már top4 a minimum)

nagyon meggondolnám, hogy kell-e a City-nek a jövőben Superman

- Bellamy nálam alap, hogy marad, még 1 évet biztosan (ha a Spurs-nek adjuk, akkor meg is érdemeljük, hogy ellenünk rúgjon 2 gólt, meg szívasson minket)

- végül is akkor eddig 4 játékost igazoltunk 8-10 posztra:D

-Yaya nagyon jó lesz, engem is meglepett a megszerzése, de új lehetőséget nyit a jelenléte a pályán, ez biztos
a tavalyi NDJ-Barry páros engem is kiakasztott párszor, főleg NDJ-nek az egysíkú játéka, hogy még egy kényszerítőt is nehezen enged meg magának, a lövései meg rendre az égbe szállnak
de el kell ismerni, hogy a romboló játéka hatékony, és viszonylag magas szinten tudja hozni mindig, ritkán van nagyon jó és nagyon rossz meccse, hozza a színvonalat
csak Barry nem volt jó párja éppenséggel, Ireland meg ki tudja hol járt fejben
egy NDJ-Touré páros, vagy egy NDJ-Touré-Milner/Barry trió egyből jobban hangzik, és jobbnak is tűnik a pályán
persze 3 védekező középpályást is csak Mancini nyomat PL meccseken:D, de nekem tetszik az ötlet

-Adam Johson a legkevésbé volt Mancini igazolása, őt B. Marwood nézte ki és vette meg, mármint megfűzte az olaszt, hogy őt vegyük meg, nem olyan drága, és van jövő benne...
és bejött

-a blog meg jó, nyáron senki nem tesped annyit a gép előtt:D, mint máskor, nehogy elmenjetek bulváros irányba, és minden szirszar hírről legyen külön poszt
max. ha van twitteretek, egy olyan ki lehet nyomni, mert azon lehet frissíteni, és nem is annyira necces ha ki van rakva a blogra valahova...

man city 2010.08.09. 18:17:00

@Jared23: hát ez szopacs, ha igaz
Given annyit mondott mondjuk, hogy át kell gondolnia a helyzetét és a jövőjét, ha nem ő az első számú kapus
ez korrekt, csak megint a City baszik rá, mert Hart is elég konok

nem könnyű választani a kettő között, én megtartanám mind a kettőt

a legrosszabb, hogy az Arsenal-nak kéne mind a 2 kapus, most hogy a faszba jön az ki, hogy az Arsenal évente sok-sok pontot bukik el a szar kapusaik miatt, és mi segítjük ki őket
(a Bellamy-Spurs is hasonló logika nálam)
magunk alatt fogjuk vágni a fát, ha nem tudjuk megoldani a dolgot
de hogy ennek is a PL kezdés előtt pár nappal kell kibuknia éppen...
tipikus

ha tényleg kritikussá válna a dolog, akkor Hart mellett voksolnék

ManCity_Fun 2010.08.09. 18:42:49

@man city: Given fényévekkel jobb kapus ,annyi h oregebb ,de pont h tapasztaltabb ! A felk. meccseken is jobb volt Given ,pedig nemrég volt sérult !

ManCity_Fun 2010.08.09. 18:46:27

@man city: jj ,megint mi leszunk a rosszak ... xD Milner miattunk ment el ,ONell meg miatta .. stb ... xD

man city 2010.08.09. 18:58:48

@ManCity_Fun: nálam azért nem jobb fényévekkel Hart-nal, vmivel most még jobb, de sztem Hart meg jobb 23 éves korábban, mint volt Given ennyi idős korában
éppen a kora és a sérülése az, ami miatt Hart-ot mondanám

egy sima lövésért vetődött ki Given, mikor a válla elbaszódott
mi van ha megint szerencsétlenül esik rá a már nem először sérült vállára
(mert állítólag korábban is sérült volt már az a válla?)
nem tudom mennyit lehetne rotálni a két kapust, mondjuk PL meccseken Given, CC, FA, EL meccseken meg Hart (20 meccs ezekből is összejöhet simán)
de ez meg a védelemnek nem jó, hogy mindig más van mögöttük...

de mondom engem jobban zavarna, ha a végén mi oldanánk meg az Arse kapusproblémáját...

double 2010.08.09. 19:23:57

crazy.horse visszatért, ráadásul egy jó írással:)
pont ezen agyaltam, hogy mi lesz itt a kerettel, a saját nevelésűekkel, hát én sem vagyok optimista, szar lenne látni távozni Onuoha-t, Ireland-et, SWP-t

még akkor is, ha nyilvánvaló, hogy Silva jobb mint Ireland, Johnson is jobb mint SWP stb.
könnyebb szívvel megválunk egy Garrido-tól, aki amúgy rendes srác volt, vagy Benjani-tól (a leskirály:D), mint Ireland-től pl.

nem is a legjobb motiváció a mostani ifiknek, hogy látják azt, hogy 23-24 éves korukra egyáltalán be sem férnek a csapatba
itt vmit ki kéne találni, hogy ne is menjenek el, de játsszanak is, és valahogy így:), ezért van Mancini fizetve elvégre:D

ami az érkezőket illeti, eddig mind a 4 fogás sztem kiváló, egyik jobb, mint a másik
Milner üzlet sztem létre fog jönni, most hogy O'Neill bedobta a törülközőt főleg, vizont így meg vagy Barry vagy De Jong játékideje csökken le sztem
legalábbis középen tudom elképzelni Milner-t, nem a szélen

Balotelli már most megoszt mindenkit, mi lesz később?:D
én már olvastam vele kapcsolatban mindet, hogy óriási igazolás lesz, meg nehogy leigazoljuk, mert akkor végünk:)
lehet tényleg kéne keresni vki kevésbé kockázatos célpontot
20 millió fontért nem igaz, hogy nem találnánk egy jó csatárt
(Torghelle a töredékért meg lenne, és mekkora nagy klasszis:D, Tököliről nem is beszélve, bámulatos a gólérzékenysége:D)
egy Torghelle-Tevez-Tököli trió, TTT
az lenne a tuti:DD

de mondjuk én el tudom azt is hinni, hogy az angol közeg jó hatással lenne Balotelli-re, olaszban mindig csak az oltást kapja, meg kifütyülik stb.
rendesen elhúzódik az ő ügye is,elég gyanús már...

double 2010.08.09. 19:27:50

ja a kapusügy

hát ez tényleg jellemző, hogy van két nagyon jó kapusunk, és el fogjuk kúrni az egyiket, és igazából mind a kettőért nagy kár lenne

@man city: detto ezt gondolom, hogy az Arsenal így járna jól, lehet 5-10 pontot dobna egy jó kapus rajtuk, és esetleg emiatt nem előznénk meg őket a végén...

vagy egyik kapus elmegy kölcsönbe, a másik lesérül, és Taylor fog védeni hónapokig, még ez lenne olyan igazán City-s...
vagy jöhetne megint Fülöp Marci:)
(aki amúgy az Ipswich-be igazolt a napokban, ahol a menedzser éppen Roy Keane:D)

mondjuk sztem annak van realitása inkább, hogy Hart-ot adjuk kölcsön ,de csak fél évre először
de akkor már inkább maradt volna a Birmingham-nél, minthogy most az Arsenal-nal kössön ki bakker

man city 2010.08.09. 20:15:09

@double: Dzeko nem jött össze, maradt Balotelli
de vazze inkább egy kockázatos Balotelli, mint egy sérült RSC...

Balotelli olcsóbb is, mint Dzeko, fiatalabb is, ezért befér a 25-ös kereten kívüli játékosokhoz...
(idén még biztosan, jövőre is talán még, addigra Vieira meg kiöregszik, tehát ott nyerhetünk 1 helyet:D)

kérdezték Mancio-t, hogy nem lesz-e nehéz Balotelli-t kezelni, azt mondta, hogy miután már Bellamy-t és Tevez-t is "megoldotta" Balo sem lehet gond:D

Kranczy 2010.08.10. 08:45:09

Az írás hihetetlen színvonalas, köszönet érte!!!

Given azt mondta, ha nem ő lesz az első számú kapus akkor elmegy. Véleményem szerint Given a világ legjobb 3 kapusába benne van, de menjen, ha mennie kell. Hozzáteszem semmiképp ne riválishoz engedjük el.
Hart nem lesz csere. Az Angolok nem hagyják. Nemzeti ügy lett az ő sorsa!!! Kell a népnek végre egy jó kapus. Kár, hogy a csapat meg kiöregszik előle. Nem nagyon szaladgálnak manapság fiatal Terry, Lampart és Gerrard utódok Angliában.
Hartnak még 12 jó éve simán van. Givennek max. 2-3... Hart eladása iszonyatos hiba lenne, én neki adnám az egyes mezt. Sajnos nálunk sem történik meg a csoda, hogy két jó kapusunk legyen. Egyik nagy klubnál sincs ilyen és nem is lesz, mert egy kapus, ha csere nem játszik. Nem lehet őket úgy rotálni, mint a mezőnyjátékosokat.

Balotelli szerintem jó lesz.

Bellamyt fogom sajnálni, ha elmegy. Húz a szívem a saját nevelésekhez, de Ireland meg SWP is eléggé alul teljesít.

Annak örülök, hogy Richards megragadt a csapatba és pl. a Valencia ellen nagyon jól játszott. Szerintem Kolarov szintű lesz az idén és a válogatottban is több szerep jut neki.

black:roll 2010.08.10. 11:02:43

hát igen, ez valahogy optimista és pesszimista cikk is egyben nekem, legalábbis így jött le:)
de tényleg jó...

nem mondom, hogy ott vagyunk, ahol a part szakad, de ekkora befektetéseket tényleg eredményre kell váltani, és sztem a legrosszabb dolog most az lenne, ha Mancinit egy rosszabb őszi teljesítmény után leváltanánk decemberben
mondom ezt úgy, hogy ha 7 döntetlent produkálna zsinórban, amelyek közül az újoncok elleni hazai meccseket is elkúrja, akkor én sem marasztalnám:), de hát minden benne van a pakliban...

most átalakított a keretet, jól igazolt sztem, Silva és Kolarov a két legjobb fogás nálam, de meglátjuk persze majd, viszont időt kell hagyni neki, hogy beindítsa a csapatot
lehet, hogy Hughesnak is ez kellett volna anno, fene tudja, bár Mancinit az eddigiek alapján jobb szakembernek tartom
(de ha a Fulham megelőzi a Cityt akkor kardomba dőlök:D)

még egy váratlan edzőváltás sztem katasztrófa lenne, Hughes-nál is az volt, hogy még nyáron kellett volna elküldeni, még a tavalyi igazolások előtt akkor
most Mancini-re is igaz, hogy ha nem küldtük el most év végén, akkor decemberben sem akciózni, ha esetleg csak a 7. helyen állunk pár pontra a 4. helytől...
viszont a tét tényleg óriási, most már sztem sem lesz elég egy szimpla 4. hely a végén
durva szezon elé nézünk:)

black:roll 2010.08.10. 11:10:27

@Kranczy: na ez engem is zavar, hogy Hart-ot baromi tolja majd az angol média, múltkor is olyan cikket olvastam, hogy szégyen volt, és taglalta, hogy a City nem teheti tönkre Angliát azzal, hogy nem játszatja kellően sokat a legjobb angol kapust

de fogadni mernék, hogy ha Hart is bepotyázik majd párat a válogatottban, mert az angoloknál minden lehetséges, ahogy látjuk:D, akkor az is a City hibája lesz
(mint ahogy voltak olyan cikkek is, hogy az idei angol VB égést is a City okozta, a külföldi igazolásokkal és stb bődületes baromságok)

amúgy részben jó, hogy Given és Hart is ennyire keményfejű, ez vitte/viszi őket előre

most egy Foster vagy Hilario aki évekig kussol egy sztárkapus mögött, azok sosem lesznek nagy kapusok, mindig csak 2. számú bohócok, már bocsánat:D
itt van ez a Taylor, aki aláírt 3. számú kapusnak nálunk, hát 1 meccset sem fog kapni talán, nem értettem soha az ilyeneket
valahol sajnálom is őket, de nem elég bátrak sztem, hogy egy jól fizető 2. számú helyet egy kisebb klubnál elcseréljenek az 1. helyre...

amúgy rossz érzésem van a kapusokkal kapcsolatban, Mancininak tisztázni kéne a dolgot, és maximum fél évre kölcsönadni valamelyiket...
legjobb lenne persze külföldre kölcsönadni, de az teljesen necces, másrészt az Arsenal vonzó lehet kapusszemszögből...

black:roll 2010.08.10. 11:12:47

O'Neill képes volt 5 nappal a kezdés előtt lemondani, akkor vagy korábban vagy később, ez a legrosszabb
de azért meglepő volt:)

állítólag az USA kapitány, Bob Bradley lehet az új főnök, aki elég jól vezette az amcsikat a Vb-n, szigorú palinak tűnt

one citizen 2010.08.10. 13:26:14

én örülök a blognak, mivel angolból nem vagyok túl erős, így a magyar hírekből informálódon, illetve a magyar City-s + NSO néha stb. weboldalról, nyilván nem akarom itt reklámozni:)
na meg erről a blogról, ami kevésbé hivatalos, és ez a jó benne:)

úgyhogy jó munkát továbbra is, meg jó nyaralást, mi is épp augusztus végére hagytuk a "nyaralnivaló" időt:D, illetve ekkorra volt egy olcsó külföldi út:)

a posztban leírtak kb. mind igazak, de azért 1 valamit még hozzáfűznék, hogy nem lehet mindig csak sztárokat igazolni, hanem kellenek a szürke eminenciások, a zongoracipelők, a kisebb nevek is, akik bizony padoznak
az eddig 4 igazolásból maximum Boateng ilyen, de lehet kezdő lesz előbb-utóbb, a másik 3 gondolom alapvetően a kezdőbe jött
vannak ilyen játékosaink amúgy (Zabaleta, Kompany, most már talán DeJong is hátrébb csúszik kicsit és még egy pár, de fatális hiba lenne ezeket eladogatni tök olcsón, majd venni 1 sztárt 20 millió fontnál drágábban, aki még meg is sértődik esetleg majd, ha nem kezdő...)

ja és Sylvinho-tól is megmarad 1 gól, már nem tudom mikor ki ellen, de kupameccsen 30 méterről lőtt egy akkora gólt, mint a ház:D
de tényleg öreg volt már, az hagyján hogy 50-nek nézett ki:)), valszeg semmi szerepet nem kapott volna idén
de jó arc volt
(kissé érdekes, hogy Vieira-val viszont abszolút számol még Mancini, pedig hát ő sem a frissesség példaképe már)

one citizen 2010.08.10. 13:32:37

@black:roll: erről van szó, az edzős résszel 100%-osan egyetértek, elhamarkodott hiba lenne Mancini-tól megválni
én már sokszor írtam, hogy Sparky-tól sem kellett volna megválni biztosan (végül is, ugyanúgy nem lettünk TOP4-ben), de ha már akkor váltottunk, és Mancini véghez vihette az igazolásait, akkor nehogy megint új edző jöjjön, aki meg majd az ő igazolásait próbálja hozni

különben sem lehet évekig minden évben 4-6 játékost hozni, pláne klasszisokat, a mostani keret nagyon erős, abszolút TOP4 erősségű, itt most össze kell dolgozni a srácokat, és ennek a jó szakmai munka és az idő lesz az alapja, na meg az állandóság, különben új edző, új problémák
tavaly is ment a balhé, hogy kiknek nem tetszett Hughes kirúgása, Bellamy-val is volt vmi balhé, felesleges...
különben is ki az az edző, aki hirtelen megváltaná a világot a City-vel? egyedül maximum Mourinho(talán), ő foglalt...
szóval tartsunk ki az olasz mellett

ott a Villa példája, nekik nem jósolok semmi jót, könnyen drasztikus visszaesés lehet a vége náluk a dolgoknak

PaliDrobo 2010.08.10. 15:32:11

megint kidobtak az ablakon több 100 millió eurókat és megint nem nyertek semmit idén
aztán az arab is megunja a sikertelenséget és továbbáll, maga után hagyva a káoszt

miért nem tanultok a Real Madrid hibájából? ők sokkal többet költöttek, mégis mit nyertek vele?
BL-ben nem tudnak a 8 közé bejutni évek óta, pedig hány megaklasszist vettek az elmúlt 5 évben...

MU, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Spurs, Money City
ez lesz a sorrend a végén, Mancini meg megy a levesbe

Ireland7 · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.08.10. 16:23:08

@PaliDrobo: ez is egy vélemény, de a helyén is kezeljük:)

Ireland7 · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.08.10. 16:40:41

az nálam nagyon sarkalatos pont, hogy mi lesz a saját nevelésűekkel

Ireland is pont beleesik ebbe, amúgy is nem tudathasadásos, hogy a Villa-ban focizik, én meg Ireland néven vagyok fenn?
de ez a kisebbik baj:)

@man city: nem értek egyet, hogy Ireland nem lehetne húzóember
illetve a ki a rák gondolta, hogy a MU-ban alárendelt szerepe játszó Tevez (Rooney, CR és végül ugye Berbatov mögött) ekkora húzóember lesz?
vagy hol volt húzóember tavaly a korábbi Arsenal vezér Kolo Touré? sehol...

mert ha még pénzkérdés lenne Ireland helyzete, megérteném, de hol lenne már pénzkérdés, mikor mindenkiért áron felül fizetünk...
sajnos nem áll jól a szitu, már-már egyre biztosabb, hogy a Milner üzletben benne lesz
nem Milner-rel van bajom, de hogy Ireland csak annyit érjen, hogy emiatt 5-8 millióval kevesebbet kell fizetni Milner-ért...
ez se nem elegáns, se nem szép, és egyáltalán nem biztos, hogy alapvetően jó üzlet
bár két teljesen más típusú játékosról van szó, tehát nincs értelme összehasonlítani Ireland-et Milner-rel

@double: "nem is a legjobb motiváció a mostani ifiknek, hogy látják azt, hogy 23-24 éves korukra egyáltalán be sem férnek a csapatba
itt vmit ki kéne találni, hogy ne is menjenek el, de játsszanak is, és valahogy így:), ezért van Mancini fizetve elvégre:D"

hát ez biztos, pedig az akadémiába is remélem tolják az arabok a pénzt, mert az a jövő, ki tudja milyen pénzügyi szabályozások lesznek a jövőben, és az csak jó, ha az akadémiáról be lehet hozni az első csapatba pár játékost, hiszen töredékébe kerül az ő kinevelésük, 1-1 sztárigazolás árához képest...

ráadásul jó az akadémiánk angol viszonylatban, a MU, az Arsenal hoz ki jobb játékosokat kb. csak
Chelsea, Liverpool majd csak most jön felfelé...

most ugye ott van Weiss, sztem baromi tehetséges, nem kész még egyáltalán, de bármi lehet belőle, már szlovák válogatott stb.
világos, hogy SWP, Johnson, Silva , Bellamy mellett nem jutna szóhoz, ezért is lett kölcsönadva

de lehet eladjuk olcsón őt is, mert nem merjük a mély vízbe dobni mondjuk jövőre

Mancini sokat beszél, hogy épít a fiatalokra, hát idén talán ez is elválik, tavaly valóban adott lehetőséget, de leginkább csak Boyata-nak, illetve debütált pár ifi, de hát az még nem akkora nagy dolog (nyilván nekik nagy dolog volt)
idén több fronton játszik a klub, nagyon remélem, hogy az ifik több játékidőt kapnak

Ireland7 · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.08.10. 16:45:26

itt ez a Bellamy cikk is:

www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1301893/Craig-Bellamy-sensationally-reveals-I-quit-football-I-dont-make-Manchester-City-squad.html

azt mondja, lehet abbahagyja a futballt, ha még a 25-ös keretbe sem fér be szeptemberig...
többször elmondta már, hogy maradni akar, része akar lenni a klubnak
(nyilván ő is tudja, hogy annyiszor nem lenne kezdő, mint tavaly...)

Mancini a tűzzel játszik sztem, bár ezt tudtuk eddig is, hogy manapság nem a City kispadja a legstabilabb az ember segge alatt:D

ManCity_Fun 2010.08.10. 18:20:18

@PaliDrobo: Érdekes hogy a Cfc-t beírod a legjobb 4 közé, a City-t meg nem! :O Sztem szétnézhetnél a londoniak házatáján is, tudtommal egy kis csapat volt Abramovic előtt, mióta viszont az orosz pénzeli őket, a világon a top csapatok közé vannak sorolva! :O

Több sztárt kinevelt már a City mint a Cfc ... tavaly is csak 2 pontal maradtunk le a Spurs mögött!

Am sztem eddig jól igazoltunk és kellettek ezek a játékosok, bár Milner sztem se kellene, de még ha jönne sics "tragédia".

A Realt nekeverd velünk, ott kaka meg CR -ért többet fizettek mint mi az eddig igazolt 4 játékosért.

Mancini nyilatkozatát, neked is tudom ajánlani -megkérdezték a "nagy" költekezésről ! Annyit valaszolt h a pool, mu, cfc, arsenal, spurs többet elköltött az előző 5 évben ,mikor a City jóformán nemköltött!

A tefajta ellendrukkerek ilyeneket is nézhetnének! Nemgondolod?

ManCity_Fun 2010.08.10. 18:31:33

@Ireland7: Sztem meg Irelandet kölcsön kéne adni 1 évre. Olyan csapatba természetesen, ahol mindig kezdő lenne és meglátnánk h van-e még benne valami vagy csak 1 jó szezonja volt neki a 2008/09 -es.

Jared23 2010.08.10. 18:35:46

@man city: szóval mégis komoly az ügy akkor, bassza meg...

én sem tudnék választani, Hart a jövő, de Given sem a múlt még ugye:)

minden csapatnál van igazából 1 nagyon jó kapus, és mögötte már kevésbé jók, de pl. a Barca meg a Real esetében is, Casillas meg Valdes mögött szinte csak átlagos kapusok vannak

egy újabb probléma, mintha nem lenne elég a keret kialakítása körül...

@PaliDrobo: ezt csak neked:D
www.clickconsultants.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/idiot.jpg

Jared23 2010.08.10. 18:51:49

@Ireland7: még ebbe a sorba sorolható tavalyról Sturridge is, aki a Chelsea-ben jó 3-4. számú csatárnak, (ha Kalou-t csatárnak vesszük), akkor nálunk is lehetett volna csere csatár, RSC-nél nem tartom rosszabb megoldásnak

mondjuk Hughes annyira nem épített az ifikre, viszont a már idősebb sajátnevelésekre meg inkább, bár ez még tavalyelőtt volt, mikor nem igazoltunk annyi játékost 2009 nyarán

Mancjni meg talán pont fordítva, esélyt ad ritkán az ifiknek, de az itt lévő 22-24 éves sajátnevelések lassan mind távozóban lesznek

(mennyi pletyka van Richards-ról is, Onuoha-ról is ugye)

ha a Bellamy-SWP-Ireland trióból kéne vkit választani, akkor azt mondanám, hogy SWP-t adjuk el
de nehogy mind a 3 menjen a végén...

ManCity_Fun 2010.08.10. 18:54:09

Most néztem h Ireland Mancio alatt (igaz kevesebbet játszott) de, tétmeccsen nemrúgott golt! A Portland ellen szerzett 1 golt a felkészülés első meccsén, azt is a seggével szerezte! :D Védekezésben sokszor bekrepált. Viszon vannak nagyon szép mozdulatai, igaz ezek már régiek! Pont ez a baj vele. :(

www.youtube.com/watch?v=1HRph2r9wqI

double 2010.08.10. 19:28:49

kezdődik...

Onuoha----->Sunderland, kölcsönben szezon végéig, ez alapján:

www.skysports.com/story/0,19528,11679_6304615,00.html

double 2010.08.10. 19:33:32

@Ireland7: ez így van, az akadémia, az ifik (és nemcsak a 18-19 évesek, hanem a 14-15 évesek) kiemelt figyelmet kell hogy kapjanak a köv. években, mivel egy baromi jó bázist hozhatunk létre...

az eladásokkal kapcsolatban az a helyzet, hogy máshol is többnyire a saját nevelések távoznak pár millióért, pl. MU-ban évek óta minden évben hány és hány ifi megy el 2-3 millió fontért
(valszeg még így is profitjuk van rajta)

most a Barca-t nem érdemes előhozni, olyan akadémia csak ott van, hogy egy Messi-t, Fabregas-t, Iniesta-t Pique-t kinevelnek pár éven belül
de ha csak 1 ilyen kaliberűt tudnánk felhozni 5 éven belül mondjuk

double 2010.08.10. 19:45:00

@black:roll: na majd holnap kiderül az angol-magyar meccsen, elég biztos, hogy Hart fog kezdeni, és ha mondjuk Gera vagy Torghelle benyom vmi rettentő potyát Hart-nak, akkor mit csinál a sajtó...
:D

mert ha Hart-ot támadják, akkor tönkreteszik őt is, elmegy az önbizalma, amivel rosszul jár a válogatott meg a City is
vagy marad a City, mint bűnbak:)

amúgy vmi átok van az angol válogatottban, mindenhol vannak kapuspotyák, de hogy itt mindig ekkora balhé legyen belőle, és mindig a legrosszabbkor történjen:)
egy Friedel, Howard szintű kapus is bőven elég lenne a válogatottba, ehelyett Foster, Green, a jó öreg James, Robinson meg stb. van a kalapban
Hart előtt nagy esély van ilyen szempontból, de ha kettőt potyázik tétmeccseken, sztem Capello maga fog beállni a kapuba:DD

ManCity_Fun 2010.08.10. 19:45:46

@double: Legalább nem adjuk el, KÖLCSÖNBE meg kifejezetten örülnék, ha elmenne. Gondolj csak bele, nálunk mennyit játszana(?), így akár kezdo is lehetne egy jó középcsapatban!

Rinocérosz 2010.08.10. 20:19:20

@double: Torghelle nincs benne a holnapi magyar keretben, így tőle nem kell Hartnak rettegnie:)

ja a fenti cikk pedig tényleg nagyon jó!

mindent leírtatok, nincs mit hozzáfűzni:)

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.08.11. 10:07:35

jó sok komment érkezett, ráadásul látom mások is szeretnek extra hosszú kommenteket írni:))

@Jared23: azt írod, hogy nem értesz egyet 1-2 dologban, de nem láttam, hogy miben nem:)
esetleg, hogy egyértelmű volt, hogy Mancini nagyjából az egész középpályát ki fogja cserélni, nem pedig csak a hiányzó láncszemet (kreatív ember) pótolja?
nekem nem volt egyértelmű, erre írtam hogy a Yaya-Milner igazolás(ugye Milner még egyelőre kérdőjeles) kicsit furcsa, de persze érthető utólag...

a kapusügyre nem is térnék ki külön, mert teljesen külön téma az egész, és a többség látom bizonytalan, ahogy én is:D

@man city: hát azért joggal lehet tartani Balotelli-től, anno Rooney is egy köcsög volt, aki ugye minden bírói döntésnél fesztivált rendezett, visszapofázott mindenkinek, de azért közben tette a dolgát a pályán, mondhatni a játékára ez nem volt igazán hatással
Balotelli-nél az Inter-es hírek, infók alapján meg nagyon is
én örülnék, ha jönne és beválna, mert nagy tehetség, de fordítva is elsülhet
és Robinho esetéből tanulni kell, ő is mennyi "kárt" okoz a klubnak ezzel a nem akarok visszamenni témakörrel...
(na meg az anyagi kár mellé, hogy most nem tudjuk elpasszolni senkinek nemhogy 30 millió fontért, még 20-ért sem)
másrészt Vieira azt mondta hogy...
az Itner-ben is voltak öreg klasszisok, akik próbáltak hatni Balotelli-re nem sok sikerrel (pl. Zanetti, Cambiasso stb., sőt ugye korábban még Vieira is ott volt vele)

Adam Johnson tehát nem Mancio igazolása, hanem Marwood-é? he? ez nekem nem világos, felülről megmondták Mancini-nak, hogy igazolja le Johnson-t?
mondjuk utólag mind1, mert bejött, de sztem Mancini igazolásának mondhatjuk, végül is ő rakta be a csapatba, az ő csapatában robbant be tavasszal
meg hát innen a távolból nem biztos, hogy meg tudjuk mondani, ki-kinek az igazolása:)
(az a Boro elleni FA-kupa meccs sztem többet nyomott a latba januárban, ahol játszott Johnson is...)

a twitteren gondolkodunk, de ezt is csak szeptembertől majd legfeljebb, mert én ugyan nem twittelek:), de a blogra jó lenne talán egy, amire a friss híreket naponta párat ki lehetne tenni, persze linkekkel nyilván:)
(de ez Ireland7 reszortja lesz, ha lesz:D)

@double: @Ireland7: na ez is egy külön vaskos téma, hogy a saját nevelés, az akadémiai játékosokkal mi lesz most, meg a közeljövőben és hosszútávon...
(meg itt van ez a home grown szabály is, ezt sem lehet pontosan előre látni, hogy milyen hatással lesz a klubokra, mert egyelőre csak annyi van, hogy a 8 hazai nevelés legyen meg...)

@one citizen: @black:roll: ez a téma pedig a II. rész témája lesz holnap valszeg:), hogy mik az elvárások idén, Mancini helyzete, alapvetően az bizts, hogy Mancini-nak is adni kell időt, az első fél évét pedig helyén kezelni, mert nyilván azért jött, hogy a top4-et elérje, ami Hughes-sal látszólag nem lett volna meg, de így sem sikerült, ez tény
de most a saját igazolásaival talán majd...

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.08.11. 10:10:48

@double: hát igen, ez sem túl jó hír, de még egy jobb kompromisszum a kölcsönadás, így Onuoha is bizonyíthat (ugye elég sérülékeny ő is), de ha futna egy nagyon jó szezont, és játszana mondjuk közel 30 PL meccsen (amire a city-ben nincs esély), akkor talán visszahoznánk és kapna lehetőséget itt újra

de benne van, hogy opciós joga lesz a Sunderland-nek, vagyis ha beválik ott, akkor gondolom meg akarják venni mindenképp
valamiért Mancini nem bízott talán benne annyira, pedig Onuoha-ban több lehetett volna, mint egyszerű csere, meglehetősen nyugodt, stabil játékos
megkockáztatom, hogy jobb mint Richards, bár utóbbiban nagyobb potenciál van, ami lassan kijöhetne már belőle:)

PaliDrobo 2010.08.11. 11:15:07

na majd meglátjuk hol végez a Citike, ha ilyen okosak vagytok
nehogy az alsóházban...
:D

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.08.11. 12:18:25

@PaliDrobo: hát nehogy:D

de ezt a stílust meg fejezd be lassan (gyorsan)
ez egy City blog, talán észrevetted már...

Richards 2010.08.11. 13:11:08

Richards úgy tűnik minden jel szerint, hogy marad, ennek örülök:)

SWP és Ireland bár alulteljesítettek, azért SWP alkotott is jó párszor
Ireland sajnos nem, most a tavalyi szezonról beszélek
SWP-nek volt 4 bajnoki gólja és 8 gólpassza...
(csak Bellamy-nak és Johnson-nak volt több assistja...)
+ pár gólja/assistja a kupákban is volt SWP-nek
sztem cserének remek opció
(a topcsapatokon kívül meg mindenhol kezdő lenne kb.)

Ireland helyzete rosszabb, ő neki 1-2 gól és 1-2 gólpassz az egész tavalyi termése, de sokszor volt sérült, és nem igazán tudott visszatérni sosem, mivel nem volt állandó kezdő...

Onuoha jobban jár a kölcsönnel, hiszen középen Lescott, Touré, Kompany, Boateng-et kéne kiszorítania, jobb szélen szintén Boateng, Richards, Zabaleta trió van...

mondjuk nagy magabiztossággal nem tudnám azt mondani, hogy Onuoha lényegesen gyengébb vagy rosszabb, mint Lescott vagy Kolo pl.
az az igazság, hogy 24-25 éves korban már ritka a kölcsönadás, onnan általában távozás szokott lenni, mert 19-20 évesen még oké, amíg tapasztalatot szerez, de 24 évesen?

Milner meg Balotelli azért egyáltalán nem biztos még, várjuk ki mi lesz ezekből:)

Kranczy 2010.08.11. 15:43:26

Na akkor egy körkérdés!!!

ZABALETARÓL tud valaki bármit is?????

Bridgét mondták, hogy tuti elmegy, mert nem neveztük edzőmeccsekre sem.

Én Zabát se nagyon láttam a nyáron.

Kranczy 2010.08.11. 15:46:42

Azt láttam, hogy most be lett hívva az Írek elleni barátságos meccsre. Tehát Maradona távoztával válogatott lett.

Richards 2010.08.11. 16:59:09

@Kranczy: sztem marad Bridge is, meg Zab is...

Zabaleta egy joker, nem sír a padozás miatt, lehet balhátvéd, lehet jobbhátvéd, és még védekező középpályás is
szükség esetén nem rossz

ráadásul spanyolul beszél, így azért jobb Silva-nak, meg Tevez-nek is, hogy tudnak kivel beszélni
(edzéseken is néhány kép alapján tavalyról Tevez meg Zab mindig egymás mellett voltak többnyire)

(ha már Garrido elment, RSc pedig szintén valszeg)

Richards 2010.08.11. 20:55:45

se Ireland, se Bellers nincs benne az EL keretben (egyelőre)

de Logan meg M. Johnson igen...
ez hogy jött ki?

itt most már tényleg veszélyben van Ireland és Bellers is, nem godnoltam, hogy mindkettő távozik végül

(ja és Robinho meg benne van a keretben, úgy tűnik Mancini bízik benne, vagy ad neki még egy szezonnyi esélyt)

man city 2010.08.11. 21:01:30

@crazy_horse: tényleg várjuk ki akkor Balotelli-t még megérkezik, lehet nem is lesz semmi az egészből:D
sztem beválna, nincs mit ragozni rajta
(Robinho-hoz képest olyan nagy bukó nem lehet...)

a másik pedig igen, Marwood nézte ki Johnson-t, és mondjuk úgy hogy meggyőzte Mancini-t, hogy megvegyük
végül is a pénzt nem Mancini adja:)
amolyan sportigazgató féleség Marwood, sztem nagy hatással van az igazolásokra...
(pl. most is volta a napokban, hogy Weiss megy a Stuttgart-ba, de megvenni akarták, végül lehet csak kölcsön lesz, mert Marwood nem engedte...
remélem is, hogy csak kölcsönbe megy a szlovák)

man city 2010.08.11. 21:02:55

@Kranczy: marad sztem is

@Richards: ez érdekes, de még nem a végleges lista, hanem elvileg csak a Temesvár elleni 2 meccsre szóló lista, csoportkörig van esély változtatni

közben angol-magyar, 3 City játékos a kezdőben, bezzeg Spurs játékosból 1 sincs, azok pihenhetnek szombatra
Capello, Capello...

man city 2010.08.11. 21:10:10

csóri Kompany öngóljával nyertek a finnek a barátságos meccsen...

tegnap viszont Kolo egy fejes góllal küldte haza az olaszokat

Richards 2010.08.11. 21:25:39

@man city: az nembaj, hogy játszanak, csak ne 90 percet toljon Johnson és Barry, Hart mehet végig:)
(úgy hallottam, hogy tegnap Yaya és Kolo is végigtolta a meccset, pedig nekik is jobb lett volna a 45 perc mondjuk)

black:roll 2010.08.12. 11:41:19

tudja vki mi a rák ez a Bellamy "botrány" a napokban?
fasz ki van vele, hogy közeledik a PL kezdete, és egyre több sumákság derül ki

miért olyan nehéz a City-nek vmit normálisan csinálnia?:)

Ireland7 · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.08.12. 12:21:09

@black:roll: "miért olyan nehéz a City-nek vmit normálisan csinálnia?:) "

kódolva van a DNS-ben, hogy ne lehessen:)

sajnos Bellamy kiakadt kicsit, valahol érthető, de egy picit túl is ment a határon, nem a médiával kéne megbeszélni a dolgokat, hanem Mancini-val négyszemközt

gondolom én...

Vladi Weiss 2010.08.13. 12:04:28

@double: Igen, ez az egésznek az alapja, ha csak 1 játékost tudnánk az akadémiáról felhozni/kinevelni, aki világklasszis lesz, akkor a már teljesen jó. De nagy panasz nem lehet a city akadémiára, Ireland, Onuoha, Richards mind-mind jó játékosok, tehát ontja a tehetséges magából az utánpótlás, más kérdés, hogy a City-nek most talán nem elég jók már.
De rengeteg tehetség van 16 éves kor fölött a City-nél is. Majd beérnek.:)

Azért az sem mind1, hogy a city évekig egy középcsapat volt, ingázott az alsóház és a felsőház határán, és az egész akadémia is így volt sztem pozicionálva, hogy egy középcsapatnak neveljen ki játékosokat.

Most pedig ahogy tör felfelé a City, úgy emelkedek a standard-ek is. Az ifiknél is.
süti beállítások módosítása