Micah Richards-interjú

2010.01.14. 13:30

 
Roberto Mancini azt mondta Micah Richards-nak, hogy nagy játékost tud belőle faragni.
 
A Kékek védője jó formában van, élvezi a játékot, ráadásul ezt megfejelte egy remek góllal a Blackburn elleni hétfői meccsen.
 
Richards elárulta, hogy azt a feladatott kapta az új menedzsertől, hogy minden nap dolgozzon keményen és meg lesz a jutalma.
 
Az interjú lényegi része a tovább után.
 
„Azt mondta nekem (Mancini), hogy jó játékos vagyok, de ha hallgatok rá, ő nagy játékossá tudna engem faragni.” –mondta a jelenleg a City védelmének közepén játszó védő.
 
„Ezek a szavak nagyon bíztatóak, de tudom, hogy ezért nekem keményen meg kell dolgoznom. Gyakran mondogatom ezt magamnak, de még nagyon fiatal vagyok (21 éves). Vannak a játéknak olyan szegmensei, ahol csak a tapasztalat segít a fejlődésben, és ezekben mindig javulok, ha pályán vagyok, ha nem.”
 
Richards több csapattal is szóba lett hozva idén, de Mancini már kijelentette, hogy meg akarja tartani a védőt, de Richards-nak sem áll szándékában elhagyni a Man City-t.
 
„Mindenkit szóba hoznak valakivel a szezonban, de engem most többször, mint kéne.”- mondta nevetve a védő.

„Mindig azt mondtam, hogy itt akarok maradni, ezért nem értem, hogy ezek a pletykák miért jönnek elő újból és újból. Soha nem nyilatkoztam olyat, hogy távoznék, de páran úgy írnak ezekről a dolgokból, mint ha már eldőlt dolgokról beszélnénk.”
 
„Tudom, hogy volt nem voltam igazán jó formában tavaly, de idén már jobb vagyok, a mostani formámat is jónak érzem. Miért akarnék elhagyni egy klubot, mely éppen egyre jobb és jobb lesz? Most csak arra koncentrálok, hogy jól játsszak, meccseket nyerjek és megtartsam a helyemet a kezdőben, mikor a sérült játékosok visszatérnek."
 
„Nagyon sokat kell még tanulnom, a legjobb időszakom következhet, és abban is biztos vagyok, hogy ez (Man City) egy nagyon jó hely lesz a játékosoknak a következő években.”
 
„Remek érzés volt hallani a drukkereket hétfőn, mikor nekem énekeltek. Úgy gondolom, hogy örülnek annak, hogy az Akadémián keresztül kerültem be a nagycsapathoz, és hogy van kapcsolatom feléjük és a klub felé is. Remélhetőleg sokkal többet fogunk nyújtani a következő hónapokban, amiről énekelhetnek majd.”
 
 
Richards szóló-gólja a Blackburn ellen:
 
 
 
(forrás: mcfc.co.uk)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mancityfc.blog.hu/api/trackback/id/tr181671857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

man city 2010.01.14. 13:42:29

powerhouse

hát még kell is fejlődnie sokat, talán Mancio meg is tudja mutatni hogyan tegye...

inkább egy vezéregyéniség kéne mellé a pályán, Touré nem tudom mennyire tudja ezt a szerepet megoldani, pedig ő játszik konkrétan mellette

Richards 2010.01.14. 14:14:49

remek interjú, thx:)

csak azt tudom írni,a mit mindig, hogy nagy tehetség, nem komplett játékos még, de jó úton halad sztem

nem hiszem, hogy sok 21 éves angol védő van a piaocn, akinek ekkora nagy jövője lehet...

Richards 2010.01.14. 14:15:32

ja és GOOOO MICAH:)

man city 2010.01.14. 14:24:59

@Richards: hétfőn Te is énekeltél a gép/TV előtt a szólójánál?:DD

Ireland7 · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.14. 14:39:44

betettem azt a szóló-gólt a végére, csak úgy:)

a Blackburn védők sztem azért nem tudtak mit kezdeni velük, nem nem hitték el, hogy Richards jön és egyre gyorsabb, és már majdnem a 16-osnál van:D

pl. Robinho-t lehet leblokolják, az nem olyan meglepő:)

man city 2010.01.14. 14:43:55

@Richards: de, azóta is folyamat...

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.14. 15:30:29

Micah nagy játékos lesz, remélem évekig stabil tagja lesz a csapatnak

érdekes figura ráadásul:D

2-3 éve sokkal nagyobb volt a hype körülötte, de most már van elég rutinja, remélem jól fog teljesíteni hétről hétre

Zabaleta-val szemben még mindig első számú jobbhátvéd

Kranczy 2010.01.14. 16:57:08

SAJÁT NEVELÉS! Jó, hogy JÓ! ;)

Gerrard két hétig nem lesz meg Benayun se. Torrest meg műteni kell 6 hétig biztos nincs. Egy riválist kihúzhatunk...

www.nemzetisport.hu/angol_labdarugas/torres-hat-gerrard-negy-hetig-nem-jatszhat-2013385/

A Man. Utd. valószínűleg eladja Rooneyt 70 millióért a Realnak vagy a Barcának. És eladják a stadionjukat is és utána visszabérlik, hogy kilábaljanak valahogy 700 milliós tartozásukból... EZEK tönkremennek és még egy riválissal kevesebb...

www.goal.com/en/news/9/england/2010/01/14/1744399/manchester-united-could-sell-old-trafford-and-wayne-rooney
HA-HA-HA :D

black:roll 2010.01.14. 17:51:58

néha nagyon el tudja felejteni a védekezést, remélem sokat fog fejlődni ebben is, most jó formában van, maradjon is így...

eladni azért sem szabad, mert akkor valszeg rivális csapatot erősítene:)

Shay Given 2010.01.14. 18:14:35

Richards a jövő embere, semmiképp se adjuk el. Már az év elején is számos gólt szerezhetett volna, de az egyiket lesnek fújták be, a másik Almuniáról pattant be, stb...

Emlékszek, az első hír amit róla olvastam konkrétan, az az volt, hogy vett egy Harley Davidsont, úgy, hogy nem is tud motorozni :)

A menyu meg csak szív, szív, szív Pár éven belül se pénz, se játékosok, se stadion, se edző... Hát mi lesz így velük? :'(:D:D:D:D:D:D:D:D

double 2010.01.14. 19:04:33

@Shay Given: azt az Almunia gólt asszem neki adták, de csak pár héttel később:)

így most 3 gólos, de gyorsan kikerestem, és van már 2 assist-ja is:)

szépen halad, jobbhátvédtől nem rossz végül is

sztem ha kicsit jobb lenne támadásban, vagy ügyesebb(pont a szólója után mondom ezt:D), akkor nagyon nagy fullback lehetne a jövőre nézve, talán így is az lesz:)

double 2010.01.14. 19:16:12

off

egy másik saját nevelés ügye megoldódott, Chelsea fizethet Sturridge-ért, minél nagyobb jövője lesz neki, annál többet:)

www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~1932749,00.html
süti beállítások módosítása