Rövid hírek

2010.04.15. 00:45

Az elmúlt pár nap egyik legfontosabb híre egy nyári átigazoláshoz kapcsolódik, végleges információ még nincs az ügyben, de nagyon valószínűnek tűnik, hogy Jerome Boateng a Man City-hez igazol a Hamburg-tól júliusban. Többször szóba került már a neve, mint a City lehetséges nyári célpontjainak egyike, most úgy tűnik, hogy ezek a pletykák valóssá váltak. Boateng csak ősszel lesz 22 éves, de már alapembere a HSV-nek és 3-szoros német válogatott, poszt alapján igazi különlegesség, hisz a védelem minden részén bevethető, széleken és középen is. Kiszivárgott információk alapján 11-12 millió fontjába kerülhet a City-nek a játékos megszerzése.

Hivatalossá vált, hogy a Man City nyáron az Egyesült Államokban fog túrázni többek között, a pontos részletek még nem ismertek, de a túrára júliusban fog sor kerülni. Célja természetesen a klub népszerűsítése, illetve különböző marketing tevékenységek elősegítése. Tavaly nyáron Dél-Afrikában készült a szezonra a Man City.
 
Mancini-t többször is faggatták már az újságírók a hétvégi városi derbiről, most elég érdekes dolgokat mondott: Szerintem jobb, ha Rooney játszik szombaton. Fantasztikus játékos, aki remek szezont fut, és sok remek játékosa van a United-nek, de egyszer már megvertük őket otthon ebben a szezonban, képesek vagyunk erre ismét. Az a legjobb, ha mindkét csapat a legerősebb összeállításában játszhat, és akkor a győztes elmondhatja magáról, hogy valóban ő volt a jobb. Most a meccs nem csak a helyi dicsőségről szól, természetesen 4. helyen szeretnénk végezni, de minden meccs fontos a szezon végéig mostantól.”
 
Egyéb hírek a tovább után, köztük az ominózus Tevez interjúból pár részlet.  
 
Alig hogy agyonvertük a Birmingham-et, Alex McLeish ma ismét sürgette a City-t, hogy döntsenek Joe Hart-ról: „Jó lenne, ha már most kapnánk egy jelzést a City-től, mert nem szeretnénk a következő időszakara, azt gondolva, hogy Hart visszatér hozzánk következő évben, közben pedig mégsem. Azt gondolom, hogy egy olyan képességű játékos, mint Hart nem szeretne a cserepadon ücsörögni, főleg egy ilyen szezon után.”
 
Adebayor visszavonult a togói válogatottból, bár még csak 26 éves, döntését ezzel indokolta: „Sokat mérlegeltem magamban mostanában, és erre a döntésre jutottam, mert amikor megtámadták a csapatunkat élet és halál között voltunk. Ez egy olyan pillanat volt, amit sosem felejtek el és nem is akarom többé átélni.”
 
Guus Hiddink is megszólalt a City-vel kapcsolatban, igaz csak röviden:
 
„A télen szó volt róla, hogy esetleg én leszek a Man City menedzsere, de nem volt tárgyalás, mert már előtte nemet mondtam. A City egy nagy klub, nagy történelemmel é rengeteg pénzzel. Nagyon nehéz döntés volt, mert több klubcsapatnál is volt már tapasztalatom, legutóbb a Chelsea-nél, amit rendkívülien élveztem, de inkább a válogatott csapatoknál maradtam.”
 
Touré nyilatkozata az elmúlt pár sikeres meccsel kapcsolatban:
 
„Zseniálisak vagyunk, amikor támadunk a meccseken mostanában. A csatáraink és a szélsőink megállíthatatlannak tűnnek jelen pillanatban. Sok tapasztalt játékosunk van, akik rengeteg trófeát nyertek már Európa szerte. Szeretjük a nagy meccseket, mint pl. a Chelsea, MU, Arsenal, Liverpool elleni találkozókat, hiszen hazai pályán elvertük őket már, a Chelsea-t idegenben is, a Liverpool ellen pedig egyszer sem kaptunk ki. Minden a koncentrációról szól, és hogy ne veszítsd el ezt meccs közben sem.”
 
A sérültjeinkről sok információ nem áll rendelkezésre, annyi biztos, hogy Ireland ma már edzett, így nem kizárt, hogy hétvégén legalább a padon ott lehet. Egyes hírek szerint Bridge is nagyon közel a visszatéréshez. Zabaleta viszont újra játékra kész, hiszen lejárt 2 meccses eltiltása és elvileg Vieira is rendbe jön a derbi napjáig. Richards-ról nincs hír, míg Lescott május elejére térhet vissza, Michael Johnson pedig majd csak nyáron, de már könnyített edzéseket végez a csapattal.
 
Hétfőn napvilágot látott egy exkluzív Tevez interjú, mely már a kommentek között is szóba került, külföldi fórumokon is, sokak szerint kizárt, hogy 100%-ban ezt és így nyilatkozta volna Tevez. Esélyesebb, hogy a nyelvi akadályok miatt, pár információt megváltoztattak, elferdítettek, esetleg Joorabchian (Tevez nem túl szimpatikus ügynöke) keze is benne lehet ebben. De nézzünk pár részletet az interjúból, először a „híressé” vált Tevez poszterről:
 
„Nem értettem annak a poszternek a lényegét. Mi volt a célja? Engem üdvözölni a City-nél, vagy csak a United-et felidegesíteni vele? Jobb lett volna, ha nincs ez a poszter, én minden klubot tisztelek, amelyben játszottam és ez a poszter nem a tiszteletről szólt.”
 
Kérdezték azokról a játékosokról is, akiket jelenleg a világ legjobbjainak tartanak, hiszen Tevez mindnyájukkal játszott együtt már. (Rooney, Messi, Ronaldo.)
 
„Rooney a világ legjobbja most. Nagy élmény volt vele együtt játszani, sőt amikor Ronaldo-val kiegészülve hárman együtt játszottunk az egy nagyon szép és fontos szakasza volt a pályafutásomnak. Messi pedig túlságosan jó az ő posztján ő a világ legjobbja, Rooney posztján pedig Rooney. A labda egyszerűen ragad Messi lábához, nem lehet elvenni tőle.”
 
A városi derbiről:
 
„Szeretem ezt a meccset, mert nagyon különleges, de nem a vitatkozásért igazoltam át a United-ből a City-be. Játszottam mindkét csapatban, így teljesen megértem mindkét szurkolótábor motivációját és érzéseit. A City drukkerek nagyon kedvesek voltak velem mindvégig, ezért is tudok azonosulni velük sokszor.”
 
Bellamy-ról:
 
„Fantasztikus játékos, magabiztossággal tölt el, amikor tudom, hogy ő is a csapatban van. Nagyon szeretem a hozzáállását, részben hasonlóak vagyunk.”
 
Arról, hogy miért megy neki ennyire a játék most:
 
„Sokkal szabadabb a pozícióm csatárként, és ez az igazi posztom. Amikor a City-hez kerültem, nem voltam 100%-os egészségügyileg, most viszont minden pályára lépésemnél teljesen fitt vagyok testileg és szellemileg is. Azt gondolom meccs előtt magamban, hogy meg kell nyernem ezt a meccset a City-nek, és csak az jár a fejemben, hogy gól, gól, gól. Most abban a pozícióban játszom, amit játszottam Argentínában és Brazíliában is. A MU-ban többet kellett védekeznem, ezért az sokkal nehezebb volt számomra.„
 
Hughes-ról:
 
"Sztem nem kellett volna kirúgni. A tulajdonosok döntenek, mert ez az ő pénzük és az ő klubjuk, én pedig bármilyen menedzser alatt játszom, mert ez a dolgom. De egy csapatnak idő kell, ahogy egy menedzsernek is. Ez a döntés el lett sietve sztem, mert nem fektethetsz ennyi pénz egy klubba, majd 5 hónap után edzőt váltasz, ez nem megfelelő. Mark (Hughes) remek edző, többünket is ő szerződtetett a klubhoz, biztos vagyok benne, hogy nemsokára ismét egy nagy klubnál kap munkát.”
 
Mancini-ről és a keményebb edzésekről:
 
„Nem tőle lettem jobb. Amióta felépültem a sérülésemből, ugyanazon a szinten játszom. A játékosok pedig nem örülnek túlságosan a duplatréningnek. A szezon végén járunk, fáradtak vagyunk, nagyon nehéz meccseink vannak, és mégis reggel és délután is van edzés. Majd másnap ismét 2 órás edzések. De Mancini a főnök és én rendben vagyok vele, hisz ő a menedzser én pedig a játékos.”
 
Végül kitért kislányaira is és gyerekkorára:
 
„A nagyobbik kislányom 5 éves, Flopy a neve, ezt szoktam mutatni a góljaim után, mikor leveszem a sípcsontvédőmet.”  Másik kislánya nemrég született, Katie, aki koraszülöttként jött világra, ezért is utazott haza Tevez pár hónapja hirtelen. „ A kislányaimért élek, minden, amit teszek, azt értük teszem. Most ők Argentínában vannak, hiányoznak nekem, de lélekben mindig velem vannak.”
„A szüleim mindig megvédtek a veszélyektől (pl. drogdílerektől), mert ahol felnőttem az nagyon veszélyes környék volt. Kiskorom óta profi focista akartam lenni, de sosem felejtem el, hogy honnan jöttem.„
 
„Végül Isten dönti el, hogy ki hova kerül. Ha rossz vagy, akkor nem lesz jó véged. Ha jó vagy, akkor van remény.”  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mancityfc.blog.hu/api/trackback/id/tr841922391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

double 2010.04.15. 01:13:37

a Boateng ügy kicsit még biztosabb lett azóta, innen már 99% ez sztem, hogy nyáron érkezik
nagyon jókat olvastam róla, Bayern is harcolt érte, szóval jó lesz ő itt:)

Hiddink meg vállalta volna el, ne utólag mondja meg, hogy nehéz döntés volt:D
bár abszolút beválik/bevált Mancini, most attól függetlenül, hogy korábban Bellamy-nak sem tetszett a sok edzés, nemcsak Tevez-nek, de hát más dolguk amúgy sincs, mint edzeni meg játszani:)

bár most nem értek vele egyet, sztem Rooney ne játsszon, hanem inkább Berbatov:D
kegyetlen nagy meccs lesz, és a tét is óriási, ők kiszállhatnak a bajnoki címből, de mi is rábaszhatunk a 4. hellyel kapcsolatban

double 2010.04.15. 01:16:53

na itt meg közben találtam pár képet, arról hogy volt 1 divatbemutató, amit Given felsége rendezet, vmi jótékonysági cucc, de felvonultak, vagy ruhákat mutattak be a City játékosok is
1 rövid videó itt van:
www.manchestercity.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=195285

nagyon komoly:D
Touré, Lescott, Tevez nem semmi cuccokban:D

www.holymoly.com/celebrity-news/man-united-and-city-players-come-together-catwalk-show-soap-stars-excited45390/page-20.html

Vieira pedig mint mosolygó bérgyilkos kb.:D
i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/04/14/article-0-091FAC66000005DC-685_468x480.jpg

Ireland7 · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.15. 01:30:47

@double: na ja, Rooney maradjon otthon sztem is:D

ezt a divatbemutató nem is láttam, nagyon jó, Tevez abban a lila "cipőben":D
pár stopli kéne rá, brutálisan nézne ki a pályán:)

közben kijött még 1 hír, ezt már nem rakom bele a fentiek közé, de nagyon jó írás, Capello-val, lehet kiviszi Johnson-t is, de nemcsak ez a téma:

www.guardian.co.uk/football/2010/apr/15/fabio-capello-adam-johnson-england

one citizen 2010.04.15. 16:21:23

sztem is csak duma Mancini részéről:D, hogy jó lenne Rooney ellen játszani, de sztem összefoltozzák és játszani fog, ahogy Ferdinand is, úgyhogy biztos, ami biztos, jobb ha a City a legerősebb United ellen készül fel

Tevez Hughes-os részével egyet is értek, de ez ugyanúgy igaz Mancini-re is, nem szabad kirúgni pár hónap után, akkor sem ha a 4. hely nem sikerülne...
(ami a Spurs tegnapi győzelmével ugye nem alakult jól...)

Boateng-ről pedig annyit tudtam meg, hogy nagyon jó védő, óriási tehetség van benne, és tényleg "univerzális", mert középen is tud játszani, de bal és jobbhátvédben is teljesíteni, szóval ha bárki lesérül őt belehet vetni:)
és 191 cm magas, szóval a fejeseknél is jól jön:)

black:roll 2010.04.15. 16:52:22

pont most olvastam, hogy Bridge akár már a derbire is visszatérhet

a Bellamy-Tevez párost meg semmire nem cserélném el, ugyanígy vagyok vele mint Tevez, ha ők ketten pályán vannak, akkor sokkal jobban bízom a csapatban...

Ade pedig akkor elvileg többet nem fog hiányozni válogatott meccs miatt(+ANK), a City-nek ez tényleg jó döntés, még ha az ok az kimondottan szomorú és tragikus volt

black:roll 2010.04.15. 17:07:51

na azt leszámítva, hogy a Tottenham sajnos behúzta a 3 pontot, amivel kb. 50-50%, hogy ők vagy mi leszünk a 4.-ek, az Arsenal-ból lesérült Vermaelen (egy passz közben meghúzódott vagy mi) és a íhrek szerint szezon végéig ki is dőlt, ergo jövőhéten ellenünk sem lesz, márpedig ő az Arsenal legjobb védője, és így esélyes, hogy a Sol Campbell-Silvestre páros fog védekezni ellenünk, ha esetleg Gallas sem épülne fel
ezzel azért megnőne az esélyünk az Arsenal ellen, minimum X.-re jók lennénk ellenük

Ireland7 · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.15. 18:34:46

szerencsére Mancini megúszta a büntetést az FA-től a Moyes elleni lökdösődés miatt, csak pénzbüntetést kapott (20.000 font)

így nem tiltják el, tehát mind az 5 meccsünkön ott lehet a kispadon:)
ha csak hétvégén nem ökleli fel Ferguson-t is:D

Richards 2010.04.15. 23:00:27

na csupa jó hír akkor:)
Lennon sem fog felépülni a Spurs meccseire várhatóan, pedig úgy volt, hogy ellenünk lehet játszhat már
Villa-ból is megsérült Warnock, egyre kevesebb esélyük van
Pool-ból meg úgy hallottam, hogy Torres kihagyhat 1 meccset, bár ők most csak hétfő este játszanak a köv. fordulóban

sztem vagy nagyon jó hétvégénk lesz vagy nagyon rossz
tehát mi nyerünk és a Chelsea veri a Spurs-t, vagy nem nyerünk mi, de a Spurs igen, és beelőznek...
szűk 40 óra még a városi derbiig:D

go City!

Vladi Weiss 2010.04.16. 15:05:55

A Boateng-ügy tényleg nem lehet most már kamu sztem se, hát hogy mikor jelentik be azt nem tudom, már nyár előtt úgysem jön, tehát majd a VB után kb.(Bár nem biztos, hogy VB-kerettag lesz.)
Pl. a Hamburg-Fulham EL meccseken is meg lehet nézni, hogy mit nyújt hamarosan.:)

Vladi Weiss 2010.04.16. 15:07:20

"I have learnt a lot from Carlos. He has proved this season he is one of the best strikers in the world and Manchester United have shown just how much they have missed him. He needed to be somewhere he was valued. He is such a nice guy, he must be with a club who really want him and respect him."

Ezt Messi mondta Tevez-ről:))
Csak holnap vágna be 2-3 gólt még!:D

carlitos 2010.04.16. 15:32:23

@Vladi Weiss: hááát igen, képbe került a Barcelonánál is Tevez, mint Henry helyett...persze ez csak pletyka, de Carlitosnál ki tudja mit hoz a jövő+a menedzsere!:-)

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.16. 15:54:56

@carlitos: hát a Barca-nak inkább Robinho-t passzolnám le

Messi-ért cserébe természetesen:D

amúgy Henry helyére valóban inkább Robinho lenne jó megoldás, szélső/csatár keveréknek Robinho jobban beleillene abba a csapatba, na persze nem a mostani mentalitásával
meg legalább látnánk belőle vmi pénzt, bár hátha van csoda, és megembereli magát, visszatér, és magas szinten teljesít, bár nem igazán hiszek benne:)

Kranczy 2010.04.16. 15:58:33

A LIVERPOOL ELADÓ!!!!!!!!!!!
Megveszik az arabok őket is...
Nem örülök...
ennyi.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.16. 16:02:58

@Kranczy: nem olyan nagy baj az, ha a Pool helyet cserél majd a MU-val:)
mi meg majd az Arsenal-lal:D

amúgy érett ez már,a két amerikai elképesztően "balga" volt a Pool élén...

double 2010.04.16. 22:46:32

most láttam, hogy a Tottenham-ből Krancjar is kidőlt hetekre, van pár sérültjük (ami most nekünk kedvezhet), ez a horvát amúgy elég jól tolta az őszi Spurs-City meccsen, ahol csúfosan kikaptunk sajna...

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.17. 01:15:29

www.express.co.uk/posts/view/169775/Man-City-set-up-40m-deal-for-Joe-Cole

ez az újság véletlenül (!), a debri előtti este azt állítja, hogy a City 180.00 fontos fizetést kínál majd Cole-nak a nyáron, hogy elcsábítsa, ezzel kb. a legjobban fizetett P sztár lenne Joe Cole...

mert ha még Gerrard vagy Torres, de Joe Cole?

legyek savanyú káposzta:D, ha ez megint nemcsak 1 trükk a MU-féle médiától, hogy ha esetleg 1-2 kevésbé jól fizetett City játékos ezt olvassa, az az egyből elkezdje emészteni magát...
(pl. SWP, aki 70.000 fontos fizetésen van, Cole-nak aki tiszta sérülékeny, és 28 éves, meg majdnem 3-szor ennyit adnánk, hogyne...)

nagyon geci ez az angol média, de átlátszó is
nem nagyon szeretnék ha a City lenne a 4., sértené az érdekeiket

ha mégis megszerezzük Cole-t nyáron, ekkora fizetéssel, akkor visszaszívom a fentieket
(bár épp ma nyilatkozta, hogy elkötelezett a Chelsea-nél és szeretne maradni)

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.17. 01:17:43

@Richards: Wrnock már fel is épült elvileg, teht mégsem dőlt ki
illa azért nem szállt ki még annyira ebből a harcból, igaz még a Pool sem teljesen, ha mi is meg a Spurs is elkúrjuk a köv. 2-3 meccset, akkor ismét 4 fős lehet z a dolog...

de 69-70 pont sztem elég lenne, de ehhez az kell, hogy nem kapjunk ki a Spurs-től, és hogy ne győzzék le se a Chelsea-t, se a MU-t majd...

man city 2010.04.17. 04:54:29

@crazy_horse: rag manure media...

olyanokat is írtak, hogy Mancini akkor is ki lesz rúgva, ha 4. a csapat, de hát bepróbálkoznak mindennel, nem kell őket félteni

sérültekről meg annyit, hogy Krancjar tényleg nem játszik már idén, és lehet hogy Torres sem, a térde miatt újabb vizsgálatai vannak, amúgy durva ez a Torres, hogy mennyire jó és mennyire sérülékeny
még az is lehet, hogy vége a szezonjának, aztán a VB-ig ismét lesérül majd

az ő párja Fabregas, ketten együtt 1 szezonnyit sérültek idén...
süti beállítások módosítása